Åka hem ?

Skolan luktar skit ....!
Joo det är såhär att nu sitter man här med en halsduk full med parfym virad kring ansiktet typ.
Vill ni veta varför? Det är absolut inte något fräscht allt. är ni säker på att ni vill höra detta?

Joo jag berättar så ni som inte tål sådant får ju hoppa över denna delen.
Men det började med att vi kom från grann gymnasiet och skulle gå in på våran skola, när jag och Martin kommer in håller vi på att vika oss dubbel och spy. Detta är inte alls fräscht men det hade då varit stop i en toalett på övervåning av skolan.
Och det hade blivit översvämning på toaletten med avföring och allt detta hade då runnit ner för trappan till källaren i skolan. Detta är inge vidare fräscht för det finns ingen ventilation nere i källaren över huvud-taget så det luktar verkligen Skit i hela skolan. Och vi har en halv skoldag kvar.. Lukten sätter sig i kläder hår och allting.

Funderar ärligt på att åka hem känns inge vidare kul att gå i skolan när det är såhär. Men som tur är har jag bara en lektion kvar här på skolan och den andra i kultur skolan som ligger i en helt annan byggnad.  Men Jag vill inte sitta kvar på denna lektionen som är kvar i denna byggnaden, och det är då sista lektionen.

INTE FRÄSCHT ALLS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0