Plugg plugg och ännu mer plugg.

Slutade ju 10,45 idag då. Men var ändå kvar i skolan för lite extra arbete. Mycket trevligt fick sällskap av nårra bygg killar.  Sen så bar det av hemåt Där det blev en massa plugg och enu mer plugg. Har ju prov på fredag och inlämnings uppgift så det gäller att ligga i. Kom ihåg var aldrig sent ute med att plugga för då blir det inte bra. Men vad är pluggandet utan frukt popcorn och godis ? Jaa man måste ju ha något att tugga på när man pluggar Ökar konsentrations förmågan. Så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa i min samhällsbok inför provet. och gör resten av frågorna i morgon sen så går man igenom exakt varje fråga igen. Ohh så mycket arbete. Men man måste ju ha raster också när man pluggar för att komma bort och tänka på annat för att sen igen komma tillbaka till pluggandet med nu energi. jag tog då en mysig rast med vovsingen i soffan och vi hade det jätte mysigt då hon skulle sitta i knät och mysa när vi kollade på Made på Mtv.
Så nu sitter jag och kollar på Tila tequila finalen och det gick inge vidare bra för Tila denna gången heller. Den stackaren.
Men hon hittar nog sin stora kärlek tillslut.

men nu ska jag sova så ni får sova så gott.

Kramar från mig <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, sluta så tidigt.. Vilken lyx :)

2009-02-12 @ 02:18:54
URL: http://annaali.blogg.se/
Postat av: stefan

Jag slutar en kvart tidigare på fredagar ;)



ÄGD!

2009-02-13 @ 11:46:50
URL: http://theoneandonlyrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0