Jönköping?

Joo pratade med Emelie innan Lets dance startade. Oj oj. hihi vad vi retades med hennes kille. Det var nog första gången jag pratade med martin direkt också. Haha Jaa skämt å sido . Vi kom då på att jag skulle komma ner och hälsa på hos dem någon gång på lovet. wei. Det vet är verkligen ett helt årsen vi träffades. Saknar våra långa promenader och intensiva och långa samtal när vi satt ute på senkvällen och tjatade länge.  Men nu ska jag ta mig ner och hälsa på dig. Lite trångt dock om vi ska vara 4 personer i en etta. Men vi får la slänga ner Martin på luft madrassen med hans kill kompis. Så får vi tjejer ta dubbelsängen. Detta ser jag allt fram emot.  Woho !

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0