Idag.

Idag så vaknade jag faktiskt av väckarklockan men skulle ställa om den. Men som som har hänt förut ställer jag inte väckarklockan utan ändrar tiden på klockan så jag var ricktigt bära på att försova mig. Icke icke bra. Men som tur var vacknade jag 10 min senare än vad jag skulle gjort om väckarklockan hade ringt igen. Inte så farligt men det kunde gått illa. Kommer upp gör mig iordning för skolan äter frukost och mamma och vovvsingen kommer ut. Som vanligt så är Lona lika Gosig som vanligt på morgonen och sma mysa och sitta i knät. Hum knähund? Ohh nej inte när du blir större då kommer du inte få plats. Kommer till skolan, första lektionen muntligt prov. OMG det visste jag inte fick ju vackert sätta mig där och gå igenom dikterna med alla andra hihi. gick väl sådär inge vidare typ.  sen hade jag Piano lektion. Läraren var sen. ajsing bajsing Jan. Vanligt vis har jag lektion till tjugo i 11 ohh yeah. Neh efter som han var sen fick jag sitta där  en timme extra då. Halva min lunchrast var borta. Sedan bar det av till Högskolan i Trollywood. Höhö skoja Trollhättan. Sprng runt där och kickade lite roffade åt sig lite bläckpennor. höhö Gratis är inte fel. Efter en stund tröttnade vi och gick ut på stan. Gick in på Gina och testade lite  kläder ofc hittar man alltid något man vill ha när plånboken inte tillåter.


Lite morgon mys med Bebis.


På bussen till Högskolan. Här är Angelica som är så söt i sina glasögon.

Bilder på Dagens kläder jag fastnade för kommer upp senare för just nu vill inte riktigt bilderna hänga med. Lite krångel på fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0