God kväll.

Åhh det är alltid så mysigt att vakna varje morgon av att ha någon att gosa med. Aw Min lilla bebis Lona är så gosig varända morgon och ska verkligen krypa upp i knät och kramas. Även denna kväll är rätt mysig. Sitter här och kollar på Madagaskar två och har ätit lite päronglass med strössel. Riktigt mums.  Ja Idag har vi varit i ishallen på idrotten såklart offe körde ju pimp sryle, Ni får se en bild senare. Var rätt roligt. Var dock några årsen jag åkte skrillor så klarade inte göra piruetter och hopp. Tråkigt nog. Sen så hade vi engelska fick dan att ändra på sin uppgift till efter lovet. Woho!. Så vi fick kolla på film Psycho. Erm den var svart vit och jag var trött. Vad händer? Jooo jag somnar.. Omg det är ju inte första gången det händer i skoalan. Pinsamt. Men i-alla-fall så har mamma kommit hem från sin operation. ser lite hemskt ut dock efter som dem snittat i halsen precis under hakan. "usch" Men vad måste man inte göra för att bli av med sjukdomar.

Så nu sitter jag här och tråkar faktiskt. Skulle ju vart till Göteborg men orkar verkligen inte och blev bjuden på fest. Nah är inte riktigt på fest humör idag. Nej det blev till att sitta hem insvept i en Mysig filt och äter chips och ska kolla på lets dance. Dock tråkigt att behöva sitta hemma och mysa själv. Men inte många som friviligt tar sig upp i dalsland bara sådär. Höhö. Hoppas på att få flytta snart.

Men nu börjar lets Dance så jag får väl kolla på det så jag inte missar programet som jag alltid gör annars.


Morgon mys med bebis.


Hon upptäckte dock att min dator stol är skön att ligga i.


Offe goes pimp med pipan i munnen. Och Lotta visar hur Graciös hon är.


Har en bok på Engelska att läsa ut. Ojj den är rätt så svår läst men man lär sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0