Check dag. hum kanske.

Var hos syrran en sväng förut idag. Jaa vi mötte ju syrran gubbe robert på vägen. Han skulle tydligen lämna Malva hos mormor tor jag de va. Syrran var i-alla-fall hemma. Där satt vi en timme medans syrran pratade massa plugg med mamma satt jag och pappa och kollade på ett bilprogram på tvn. Och busade med pappa. Haha han kan verkligen vara som ett barn ibland.


Pappa gör något fult. När jag ska ta ett kort på honom. Haha

Sedan bar det av till torp. Hunden har ju växt en hel del så de va ju dags att köpa nutt koppel och halsband. Och Det blev såklart inte bara det. Jaa vi hamnade blan fruktern. Ohh ja. Jag fick syn på vindruvorna så jag roffar åt mig ett gäng vindruvor och päron plus bananer. Härligt med lite fräsh frukt hemma. Ja sen kom vi då till charkten. Ajemen där skulle pappa ha sina Skagen röror. Usch. Sedan bar det av neråt mot kassorna. Där Hittade jag bakelserna. Ohh mamma var på bra humör efter sin opperation så vi köpte Lite bakverk. Mums. Och så klart lite godis, popcorn och kola till det.

När vi kom hem satt vi alla tre och mös med bakverk och cola ahh dem andra drack kaffe då. Det går ju inte att dricka. Sen så blev det mys med hunden såklart. Hon är så mysig och ska vara i knät och gosa. Jaa efter som det skulle vara fiskbullar till middag och pappa inte vet hur man lagar till det och mamma ska ju helst inte hålla på med massa grejer nu. Så fick jag laga maten. Hehe jaa det blev faktiskt jätte bra. Tro det eller ej.


En Budapest bakelse. Tyvärr kunde jag inte få i mig den. Åt en annan bakelse innan med massa grädde som fick mig att må jätte illa. Grädde och jag är inte vänner. Usch på grädde.


Lite mys med Lona. Alltid lika gosigt!

Så sen har de bara vart en lugn dag. Sov rätt länge och det blir en tidigt kväll. Sen ska jag försöka att ändra mitt nattrytm. Är ju så fruktulöst trött konstant. Men nu sitter jag här ikväll och tråkar gärnet efter som ja ska upp och jobba tidigt i morgon. Tråkigt nog, Kan ju aldrig göra något på lördag kväller. Får bli ändring på detta. Men nu sitter jag i-alla-fall här och kollar på en film och äter popcorn.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0