Bygga upp

Hej kära läsare. Tyvärr har det inte blivit mycket bloggande. Dels på grund av att det händer alldeles för mycket runt om kring. Tyvärr ska inget blottas av detta. Det är för personligt och dels till hänsyn för andra personer. Så ett citat jag gav för inte alls längesen " Det finns en anledning till att alla inte ska veta allt ". Det har varit väldigt mycket motgångar i min tillvaro och var av min frånvaro. Vissa dagar klarar man inte av att sätta sig här och skriva ett inlägg för att allt inte står till rätta. Hoppas att ni förstår detta.  Men jag ska kämpa hårdare.

Men nu har jag iaf haft lov en vecka. Kanske inte det bästa lovet någonsin. Men det är skönt att får komma ifrån skolan. Men så mcyket vilande har det inte vart. Det har mer blivit en massa tänkande istället. Och känner verkligen att det skulle vart skönt med en förlängning på lovet. Men som sagt alla önskningar kan ju inte uppfyllas. Man får förbereda sig och ta nya tag i en och en halv månad tills påsklovet är så får man vila ut sig och prova balkläning. Hoppas Sofir fortfarande vill hänga med på en provrunda.

Vi höres snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0