Allmänt

Hej kära vänner. Nu sitter jag här och har allmänt tråkigt faktiskt. Tänkte ja men då kan ja ju lika gärna skriva i min lilla blogg. Joo har ju prov i morgon men jag orkar verkligen inte med det. Ska ju träffa soc i morgon med så någon måtta måste de vara. Hum får la sätta mig och plugga mer sen.

Joo Idag fyller Emelie år Grattis gumman Hela 17 år blir du idag, hoppas du haft en jätte bra tag.

Jo lite allmänt nu då. Var i skolan igår första dagen efter lovet. Det var verkligen Mega jobbigt. Efter insidenten har jag knappt gått utanför ytterdörren. Så det var extremt jobbigt. Jag kanske inte såh så himmla pigg eller munter ut heller. Men orkar verkligen inte alls mycket. Fick sluta tidigare då för min lärare.
Idag då så Behövde jag väl inte gå på första lektionen för min lärare. Men jag gick dit ändå så Fick gjort lite nytta. Hade ju sammlat på mig massa gammalt arbete så jag fick gjort klart alla dem. Så nu ska dem in och brännas och glaseras så har man lite fina och tjecka skålar och sådant. Trevligt.

När jag kom hem fick jag reda på att det först skulle komma hit entjej ett tag. Men lucky me, Hon kom aldrig. Usch nu känner jag mig elak när jag säger så. Men det är rätt krävande och jobbigt att ha fosterhems placeringar. Mamma hade ju vart jätte duktig och städat köket. Och sen till sist skit göran. Jajemen. Dem har fått för sig att göra om ett skåp till ett skafferi. MHM. Bära bära bära. haha men det blir bra i slut ändan.

Så nu sitter man här och är sjukt uttråkad. Vad brukar ni göra när ni har tråkigt för att pigga upp tillvaron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0