Tillbax

... här är jag.. Jag lever allt. Men har dock inte haft så stor möjlighet att uppdatera.
Mycket fix med lägenheten och inget internet.  Jaa då blir det ju som det blir.
Men nu sitter jag hos min mor och far. Och har fått goda nyheter.
Jag ska tydligen få deras glamla laptop. Ja den har nårra år på nacken.
Men det är ju alltid en början, Sen vette tusan hur det ska gå för internet är ju uppenbarligen inte billigt.
Så får de hur detta löser sig.. Hoppas det går bra ändå.
Men jag ska kunna lägga upp inlägg på bloggen ifrån lägenheten;
Berätte om hur det är och vad som händer i min vardag i min esnama lägenhet.
Allt har kommit upp i lägenheten utom allt som ska upp på väggarna då.
Behöver lite hjälp på den fronten, Vill ju inte att det ska vli snett osså.

Men nu ska jag sätta mig och kolla vidare på Lipstick djungle och massa andra roliga serier.
Osså hörs vi inom kort.  Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0