R.I.P

Augusti månad är tuff. Den tar med sig allt för mycket minnen.
Augusti månad för mig är en månad med mycket sorj.
En längtan och en enorm sakad, av kärlek från dig.
Längtan och saknad av att känna din närhet och höra dina välsignande ord.
"sköt om dig" Det var det sista du sa. Och jag trode jag skulle få se dig minst en dag till.
Men dagen efter var det för sent och jag fick aldrig riktigt säga hejdå.
Jag läste en dikt för dig när vi sa vårt sista hejdå.
En dikt jag skrev som jag aldrig trode jag skulle klara.
Visst du var gammal men jag trode du skulle klara dig och kämpa ett tag till.


Detta är min morfar en av det 2 bilder jag någonsin har på honom.

 
 




Här ligger du nu i familje graven och väntar på oss.
tillsamman med Andres vår morbror som aldrig blev mer än 4 år.

Vi tänker ständigt på dig och vi alla saknar dig från vårt innersta hjärta.
86 år skulle du fyllt för 4 dagarsen.

Saknar dig så otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0