Jag lever./ Katrin Zytomeirska

.. joo det är sanr jag lever. Har som sagt flyttat nu.
Men är hos mina föräldrar en sväng.. Idag ska jag sitta barnvakt.
Hoppas att går bra. Det är allt några små charmtroll jag ska sitta barnvakt åt.

Spanade även in videon om Katrin Zytomierska. som det är så himmla mycket prat om.
Och jag kan inget mer säga än att jag håller verklgen med henne på alla synpunkter.
vissa kanske känner detta förolämpande. Men det är sant det hon står och säger.
Hela blogg världen håller på att bli förvrängd. Utseende är inte allt.
Platinablont hår osså vidare, Nej en riktig svensk är inte bara blond.
Man kan vara helsvensk och ha vilken hårfäg som helst och ögonfärg för den delen.
Ja och sen har det ju vart så mycket tjat om vilket land man är ifrån.
Men vad spelar det för roll? Man är ju sig själv ändå.
Vem bryr sig om en Mörkhyad människa med ursprung från afrika hade vart sveriges största blogg.
Jag orkar inte bry mig om vart man kommer ifrån. Bara man är sig själv och vågar bjuda på sig.
Men jag håller verklien med Katrin i allt hon säger. vilket håll håller världen på att gå



Jag tycker det är jätte bra att äntligen någon med lite mer kraft säger ifrån. ( då Katrin har en mycket större blogg än oss små bloggare.)
Bra tjejen mycket beröm från min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0