Bilder

Idag har vi gjort massor och det har vi väl iof gjort hela veckan där med dålig uppdatering.
Um lägenheten ska nu tapetseras och grejas. Så är det färdigt för flytt.

Passade på att måla några ramar svarta. 1 bild på mina bröder när dem var små.
Och en på mig ohc min kusin när han döptes
Och en bild på en liten kisse katt som jag målade när jag gick på högstadiet.



Detta är mina småbröder. Sjukt söta som små bebisar. Fast här är dem väl nått år.
Tvillingar och Goa å runda. Har dock inte träffat dem på 2 år nu.
Där är dem väl kanske 1-2 år. och nu är dem 14.
Usch vad tiden går fort. Och nu ska jag få ett till syskon. Wihooo!


Detta är Jag och min kusin. Jag var betydligt mycket yngre där.
Och denna lilla skrutten har jag inte träffat på snart 5-6 år.
Det blir så när alla bor på långt håll. Men hoppas jag får se dem snart.
trotts allt har han ju en lillasyster som jag inte träffast sen hon var spädbarn.


Det är då en liten kisse. Önskar man kunde måla såhär fint som jag gjorde då.
Men med åren så har talangen försvunnit. Tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herre gud vad söt du är tjejen! ;)

2009-08-05 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0