Torsdag

Hej hopp. Torsdagen startade allt bra segt var väldans trött i morse när jag skulle gå upp.. Men till min stora förvåning så var mitt hår fortfarande platt. Så då bestämde jag mig att göra iordning mitt hår lite. För det är ju inte alltid jag plattar mitt hår eller gör det iordning för att jag är så försiktig med mitt hår. Ni skulle ha sett hur det såg ut för 6 månader sedan. Frissans komentar när hon tog i mitt hår var " Men härre gud vad har du gjort med ditt hår. Det är ju helt trasigt " jaa efter de så har jag var väldigt löjlig med mitt hår.. vill ej att det ska gå av eller bli kortare. Så nu är det till att ta det lugnt med håret och spara det istället. Men såhär såg det ut imorse iaf.


Sen blev det morgon mys med Carro Virre Cicilia och Minna Vi var nämligen och tog en liten furkost på Mc donalds, tostat och frukostmacka med milkshake och kaffe till dem som dricker det. Mycket underbart mysiga människor.  Sen tog vi bussen upp till skolan igen då det var dags att göra nytta igen.  

Men nu vettni är det verkligen dags för ett bad. Så härligt ! Föreställ er typ ett stort badkar med varmt varmt vatten med mycket skum och tända ljus. Mm det är det verkligen dags för.. Nali badar typ aldrig. Duschen är min favorit men bada får man allt mysa till det med ibland. Men mysigast att bada badkar när man har pojkvän. Med ett glas vin och tända ljus.
Visst låter det härligt. ?

Men nu kilar jag iväg, Uppdaterar efter..   Pussilusar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0