Slingor i håret !

Ikväll då så åker jag ner till mor min. Efter som ingen här klarar att göra slingor i mitt hår.
Så om en 30 min så far jag ner till min mor och hälsar på och myser lite med dem. Hoppas bara att vädret håller i sig i morgon med. Ska se om jag kan fixa så jag kan skriva ett inlägg när jag väl är det. För dem har ju fått internätt nu så nu slipper jag rnga runt och fråga hur bussarna går. Wie.. ahh får väl se till att göra mig iordning nu också så jag inte ser förjävligt ut när jag åker ner. Mamma och dem har ju skaffat sig en digitalkamera så där lär det ju inte vara lugnt. Ska se till så jag fått laggt in lite bilder på mig i ett minnes kort efter som mor vill ha massa fina bilder på mig. ^^

Ses antingen i morgon eller senare. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0