Shopping

Helloes. Jaa då har man vart en sväng ut på torp köpcentrum. Jojo vi ville inte sitta hemma och vara tråkiga osså behövde vi ju ändå handla grösnaker till Laxsalladen.  Jag fick tagit mig en sväng in Ginatricot och köpt mig en matchande väska till balklänningen. Super söt är den verkligen. Sen så handlades det massor med grönsaker och vindruvor. Och massa choklad som jag tänkte mysa med ikväll. Mhm Choklad fonduen ska användas. Mumisgt !



             


Sen så åkte vi hemåt då och när vi väl kom hem lagade jag till en härlig Laxsallad med en syrlig tsatsiki sås till. Riktigt mumsigt måste jag säga. Inte alls svårt att göra.  Skriver in reseptet lite senare. Promies !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0