ingen rubrik

Hej hej på er. hur mår ni? Jag mår bra. Lite tidigt på morgonen bara. Var ett tagsen jag skerv så tänkte att det var på tiden. Joo idag blir det en lugn dag faktiskt men i morgon åker jag till gbg då det blir utgång med Angelica K
Vi Sattsar på Inferno  R&b Night. Det hade ju inte suttit fel.
Joo idag funderar jag på om jag ska åka och köpa snygga skot till balen/studenten.
Är rätt sugen på nårra snygga höga skor.
Sen ska jag se så jag kan få köpa en tåg biljett för Fie också. Hihi. Så ska jag fjäska med mamma och pappa om vi kan åka ner och hämta henne på fredagen. det är ju så segt att åka massa bussar.
Så nu är det att kolla runt efter snygga frisyrer som hon ska sätta upp i mitt hår.

Men nu hörni måste jag gå ifrån datorn. Snart är det dags för skola. *suckar djupt* Aja men snart är den slut. Wei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0