Hej igen.

Nu var det allt längesen jag var inne och bloggade. Men det blir ju så nu. Det är precis i slutet av skolveckorna nu är det ca 5 veckor  var och seden blir det studenten. Har ej kunat blogga så mycket på grund av lite resot hit och dit var blandannat i Borås i helgen super mysigt och träffade lite nya människor ännu mer härligt. Massa mys. Sen så är det så klart extremt mycket skolarbeten nu såhär i slutet av skoltiden. Får se hur det blir.

Var inne igår och skrev in mig hos arbetsförmedlingen super duktig kännde jag mig. Karin min handledare är också en super super trevlig människa. Jag och Karin kommer nog komma överens jätte bra tror jag. Sen så ska jag flytta. Får se hur detta ska bli. Måste se till så att jag får fixat så jag har Acceptabla möbler typ som kökbord, För det har jag ju då verkligen inte. Åhh hittade 2 jätte fina beiga  soffor till salu för runda slängar 500 Super nice i samma stad som jag ska flytta till. Så får hoppas på att människan fortfarande har dem då. Färgen måste ju gå i stil med varandra när jag flyttar så klart.

Mycket spännande som sker nu. Hör av mig när jag kan.. Ha det så bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0