Fotosession

Tjosan trosan. (som man kan få höra ibland) !!
Jo minsan Det nationella provet gick väl helt okej. Man vet ju aldrig förens man får tillbaka det.. Men jag var väl inte så speciellt taggad för prov heller. Speciellt inte 5 timmar. Men iaf jag blev klar vid 11.30 tiden då Angelica redan hade gått. Så jag slängde iväg ett samtal till Angelica, Jo minsan då tyckte hon att jag skulle komma bort till hennes mormor. Sagt som gjort, Det gjorde ja du då.. Där satt vi i 3 timmar tills Angelica skulle bli plåtad. Men för att fördriva tiden hos en mormor så började vi med att platta håret. Joo du Nu är mitt hår plattare än någonsin. Och de plattnings medlet varken luktade eller smakade gott vill jag minsan lova. Vi bedrev tiden med att pilla med varandras hår. och Angelica övervägde att göra en frisyr på mig. Ohh jaa svampfrisyren som många unga tjäjer har idag. Erm jag skulle säga att det passade inte alls för fem öre.  Så här såg det iaf ut när vi grejade med vårat hår.


Bilden är tagen i köket hos Angelicas mormor.

Sedan bar det ju då av till foto studion Joo där spenderade vi en hel del tid. Ohh jaa Men jag kan lova er att jag har då inte vart med om någon som kan stå framför spegeln lika länge som min söta lilla Angelica kan göra. Så i morgon hoppas jag att Angelica har med sig skivan med mina bilder från i vintras. Hoppas hoppas.

Joo och idag berättade Robin att han hade fått sina student grejer hem på posten. Innebär det att jag också får mina på posten. Hoppas att dem kommer snart.. vill ha vill ha. ! håller tummarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0