En spännande och härlig dag.

Morsning gatukorsning. Idag var det riktigt kämpigt att gå upp. Jo minsan tro det eller ej. Men jag kom iaf upp tillslut och i tid till skolan.. Kämpigt nog så skulel vi ha kreaktiva timmen på morgonen. Keramik och glasformgivning ahh krävs ju att man är pigg och alert men ikke ar jag det.. lektionen är 2 timmar lång och Nali gör en figur på 20 min och orkar inte göra mer efter det. Kämpit som satan. Men blev rätt nöjd med det ändå.

Hihi fantasilös men gillar den ändå.


Den fick iaf lite kvinliga former tillslut ^^


Jo efter det tog jag en sväng in till Mariane och leveransen med våra student mössor hade kommit. Helt nervöst.. Man blir ju helt klåfingrig man bara vill riva upp och kolla.. Hihi. Men det hade tydligen blivit fel. Fick en röd kokard men jag ska ju ha en lila. Jag går ju estet ikke barn och fritid. hihi Men men


Nu längtar man som tusan


Naw nu är det bara 1,5 månad kvar.. tiden går fort. och jag längtar ^^

Kommentarer
Postat av: Marcus

vad härligt!

2009-04-16 @ 12:54:44
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0