Underbara Människor

Fjäsk och fjäsk, Naeh. Bara underbara människor. Ringde mamma men hon kunde ju inte köra så ja kunde handla, Och alla jag verkligen frågade visste inte, Så smart som Nali är ringer vi faster Maria, och dem skulle tydligen handa så jag fick åka med dem. Wiho!. Snart så kan jag fortsätta titta på min favorit serie. Avsnitt nio krånglade men inte länge till. Känner mig verkligen som ett freak, Har ju så fastnat i två serier. Den ena började visas igår på 6an fast sesong 1, Och sesong 2 går nu i USA så man får ju vänta extremt hela tiden. Wiho! Nu ska jag försöka göra något vettigt om jag inte fastnar här och skriver massa inlägg för er.


Soo damn love it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0