Stor handlat

Har vart så off det senaste. Mycket som händer och verkligen inge ork till att skriva. Men idag så hämta mamma upp mig så vi handlade Ballonger, Serpentiner, 10,5 liter dricka glass kaffe, Osså vidare. Det blir ju stor kalas på lördag. Det är så kul att så många jag verkligen bryr mig om kommer. Helt underbart. Så nu ska jag bara beställa tårterna och dona med resten. Det kommer bli en stressig vecka. Men det ska vi gämna ut med härlig sömn och mycket träning. Har träningsverk sen senaste gången på gymmet. Men det tränar vi bort idag. Härligt härligt. Man skanske ska vara ite hurtig och städa idag med. Men det tar vi efter gymmet för dat stänger tidigt idag. får kila om jag ska hinna och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0