Soffpotatis

Jag skrev aldrig något igår som jag lovade. Men jobbade längre än befarat så kom hem väldigt sent.
Och idag sutar jag ganska tidigt.. Men var fortfarande väldigt trött efter gårdagen och huvudverken smög sig på ganska bra, Så när jag kom hem stensomade jag i soffan och vaknade kockan sex. Men känner att jag beöver lite krubb i magen, men idag är en väldigt känslosam dag och jag har verkligen inge ork till något och kan till och med börja gråta för inget alls. Det är skit jobbigt men för hoppningsvist är det över imorgon. Önskade att jag hade fått sälskap idag. Men detta sälskap är så fruktansvärt upptagen hea tiden. Men jag kan inte förstå att jag ens har förhoppningar i nu läget. Play along heter det väl.
Suck nu måste jag får tummen ur och göra mat annars svälter jag. En liten sketen toast på hela dagen hjäper inte någostans.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja få i dej mat nu så du orkar!!!

2010-02-04 @ 08:44:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0