Sen kväll och tidig morgon

Åhh kom hem vid tjugo över tio idag. Slutade ju tio, Men så gick jag hem idag. Förvånansvärt så tog det mig en kvart att gå hem från stan fast jag gick den långa vägen. Man ska inte gena igenom skogen när det är så mörkt ute! Man vet aldrig om det står någon och lurar eller som kan få för sig nått dumt, fast man tror att det är så säker för polis huset ligger precis på andra sidan. Neh det kan hända precis vad som helst. Och tidigare idag jag lovade att jag skulle komma en havtimme tidigare till jobbet imorgon också för att en arbetskamrat skulle till sjukgymnasten så då kommer jag dit och brygger kaffe och ser till att det ser bra ut när vi öppnar klockan tio. Efter som jag ska upp tidit och jobba imorgon så är det dags för mig att sova. Hoppas att ni sover härligt gott. Det ska jag göra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0