saknar träningen

Satte mig för en liten stund sen och kollade på gamla tidnings artiklar och på olika sidor om judon när jag var som mest aktiv. Saknar det verkligen. Vill verklige börja träna igen. Och ska verkligen försöka göra det också efter som jag älskar sporten så mycket. Men ryggen är en enorm bov i dramat. Så jag hoppas på att om jag börjar träna igen så kanske de försvinner lite i alla fall. Saknar sporten något så fruktansvärt. Och hoppas verkligen att jag kan återgå till den utan probem. Har nu haft ett uppehåll på 2 år och det är verkligen dags att ta upp det igen. Nu är det nog inte bara snack, Kände hur det kliade i fingertopparna när jag såg min dräckt hänga inne i garderoben imorse. Så nu ska jag verkigen få tummen ur och komma igång igen.. WISH ME LUCK...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0