Ren lathet

God morgon, Vaknade kvart i nio. Men inte klivit upp ur sängen än. ligger här nerbäddad i min säng och skriver dagens första inlägg. Har ingen lust att gå upp än, sängen är allt för varm och bekväm. Men snart lär telefonen bli terrad så det vär nog lika bra att gå upp och gjöra sig iordning. Idag får jag ju besök så får se till att det ser någotlunda bra ut här hemma. För idag kommer syster min och hälsar på. Och det är verkligen på tiden. Hon har inte vart här en enda gång och jag har nu bott här i 6 månader. 6 månader utan internet, Usch tro mig det har vart super jobbigt att inte kunna berätta allt skoj och allt nytt som händer runt om mig. Men nu är det dags att kliva in i duschen sen blir det frukost och göra lite nytta för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0