Paul wesley och min vän oliver

Har inte uppdaterat något under gårdagen, Ber om ursäkt för det. Men natten innan hade ja bara sovit 2 timmar sen gick jag och jobbade på det, Så när jag kom hem igår så sten somna jag i soffan till ett av snitt av min nya favorit serie. Men innan jag somna var jag faktiskt tvungen att komentera en sak till 2 av mina vänner vara av den ena var en del av det jag skulle komentera. Jag har ju totalt fastnat för en amrikansk serie som börjar på 6an den 11e februari tror jag bestämt att det var. Och den ena huvudroll inehavaren är så sjukt lik en av mina Danska vänner. Och det lade jag märke till i redan första avsnittet. Men igår kunde jag inte hålla mig, utan var tvungen att säga det till honom och en gemensam vän. Och varken han eller Anders kunde säga motsatsen. Men Paul wesley och min vän Oliver kunde vara bröder så lika är det. Skit kul.

   
Paul Wesley                                               Oliver lund

det syns inte så bra på denna bilden dock. Men jag ska se om jag kan fixa en bättre bild lite längre fram.

Nu ska jag springa iväg och svara på sms efter som folk försöker få tag i mig febrilt. Också ska jag försöka ringa och fjäska med mamma så hon bara kan ta svängen förbi willys med mig så jag kan köpa mer glass och tröst äta.
Nu ska jag också vara skit duktig och vika all tvätt efter som jag har haft tvätt stugan imorse, Vaknade typ 10 min innan jag skulle ner och tvätta, de var ju tur det för jag hade då ingen väckarklocka på. hihi. Ska också försöka fjäska med en kompis te mig med. Får se hur det går. hihi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0