Lång ensam kväll

Har precis sett avsnitt 12 av The vampire diaries, Kan inte hålla mig till de andra avsnitten. Serien är så sjukt bra. Kvällen har varit lång och ensam, Men nu ska den avrundas och det är snart dag att krypa till kojs. Sängen bara skriker mitt namn. Neh kanske inte så hysteriskt men börjar bli lite trött ändå. Dage har gått väldigt upp och ner i ena stunden är man jätte glad och i den ena är allt ensam tråkigt och tårarna sprutar. Jag vet att jag behöver min mamma som brukade reta upp mig vid dessa tillfällen så jag fick gråta av mig. Men får försöka ta hand om det själv på egen hand nu mera. Men måste bara ta reda på hur jag ska lösa det. Typ kärleksfilmer man gråter till? haha. som Ps I love you. Den enda filmen jag verkigen stor gråtit till. Men den är ganska hemsk och sorgsen ändå på något sätt. Usch.. Ne, nu ska jag borsta mina tänder. Hoppas ni sover gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0