Hemma från gymmet

Hurtig! Började med att gå ner i slasket och blasket. Det tog sin lilla tid det går mycket snabbare utan snö och allt slask päckel. Så när jag väl var frame så hade jag probem med att stämpla in. Men som tur va så gick det till slut. Samanlagt bev det 30 min på löpbandet och en del mag träning (lite jobbigt då jag har träningsverk sän innan i magmusklerna) och Så körde jag bröst. Det är aldrig fel med fasta och snygga bröst. hihi. Sjävklart tog jag mig friheten att basta lite också. Men nu sitter jag här hemma och fläskar till mig. var sjukt hungrig efter gymmet osså hade jag verkligen inge ork att laga mat så det fick bli en pizza. (en välförtjänt pizza)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0